بهره برداری از ۵۶  مدرسه در قالب ۴۵۰  کلاس درس در کرمان

با حضور مجازی وزیر آموزش و پرورش، ۵۶  مدرسه در قالب ۴۵۰  کلاس درس در استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

امروز ۱۳ بهمن‌ماه و در دومین روز از دهه مبارک فجر، طی مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش، ۹۵۰ پروژه آموزشی و پرورشی در سراسر کشور از جمله ۵۶ پروژه آموزشی در استان کرمان به صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح این مدارس با تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تعداد فضا‌های آموزشی استان قبل از انقلاب اسلامی به یک هزار پروژه آموزشی می رسید، گفت: وجود بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ پروژه آموزشی در استان کرمان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رضایی با بیان اینکه فضای آموزشی یکی از مهمترین ساخت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، افزود: در دوسال اخیر بیش از ۲۹۰ پروژه آموزشی در استان کرمان به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از کلنگ زنی ۱۰۳ مدرسه در استان، طی دوسال اخیر نیز خبر داد و افزود: آموزش و پرورش استان کرمان رتبه اول کشوری را در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی را به خود اختصاص داده است.

رضایی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۳۰ پروژه ورزشی در استان کرمان در دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان، تصریح کرد: ۵۶ مدرسه در قالب ۴۵۰  کلاس درس در استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان هم امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

با حضور مجازی وزیر آموزش و پرورش آیین بهره برداری همزمان از ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی در سراسر کشور  و استان کرمان برگزار شد.

سهم آموزش و پرورش استان کرمان در این بهره برداری شامل ۵۶ مدرسه در قالب ۴۵۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار